5#

اینجا واژه هایم فریاد میزنند

میدونی جهان سوم کجاست؟

جایی که به ایمیل میگن پست الکترونیک

درحالی که هم پست یک کلمه ی اینگلیسی هم الکترونیک



نظرات شما عزیزان:

qasedak
ساعت14:18---16 اسفند 1390
ممنون ک اومدی با معرفت خانـــــــــوم بازم بیایا!

پرواز پروانه خیال من
ساعت15:37---6 اسفند 1390
تو كه در باور مهتابی عشق رنگ دریا داری...



فكر امروزت باش... به كجا می نگری؟




زندگی ثانیه ای است




وسعت ثانیه را می فهمی؟؟؟؟




می شود مثل نسیم




بال در بال پرستو, بوسه بر قلب شقایق بزنیم


هیچكس تنها نیست, ما خدا را داریم...
منتظر حضور گرمتم


سعيد افشين
ساعت17:46---5 اسفند 1390
دوست من ترفندهاي كامپيوتري ميخواي؟؟؟؟؟





بنر رايگان مي خواين؟؟؟؟





تبليغ رايگان به سايت ما بيايين و در قسمت سفارش بنر و آگهي به ما اطلاع دهيد





www.chat.zxr.ir



saman
ساعت13:50---2 اسفند 1390
درباره من زندگی
همیشه که اینجور پیچ و تاب نخواهد داشت
بد نیست گاهی هم دستی به موهایت بکشی
بایستی
کنار پنجره
و با درخت و باغچه
صحبت کنی
پنهان نمی‌کنم
که پیش از این سطرها
دوستت دارم را می‌خواسته‌ام بنویسم …
حالا کمی صبر کن
بهار که آمد
فکری برای تو
و سطرهای پنهان خودم خواهم کرد !

www.sepandart.loxblog.com


شاهزاده سیاه
ساعت15:47---30 بهمن 1390
هه هه هه.راست میگی.ولی خوبیش اینه که اقلا عربی نیست.
عربی رو بیرون کنیم انگلیسی رو هم پشت سرش شوت میکنیم بیرون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,ساعت 15:2 نويسنده آندیا |