7#

اینجا واژه هایم فریاد میزنند

قهوه دم میکنم

نصف قاشق سیانور به فنجانت میریزم

لبخند که میزنی

میگویم:

«قهوه ات سرد شد بگذار عوضش کنم...»

این کار هر شب من است........

 



نظرات شما عزیزان:

emo boy
ساعت20:31---24 اسفند 1390
فونتش رو عوض كن

qasedak
ساعت14:16---16 اسفند 1390
نمي خواستم آسمانت را غضب کنم

خيال مي کردم

وسعتش به قدر بال هاي من است

لبخند بزن از آسمانت مي روم!


hamraz
ساعت1:09---15 اسفند 1390
mamnon ke sar zadi

qasedak
ساعت14:20---14 اسفند 1390
اگرچه حرف دلم را به هیچ میگیری

تمام کار ِدلم را گناه میگیری

تو سالهاست بین آسمان و زمین

چو شب ،به روی دلم سیاه میگیری



hamraz
ساعت13:31---14 اسفند 1390

تورانمي دانم...

ولي من حرف اخرم رابابغض خوردم!


qasedak
ساعت13:38---11 اسفند 1390
چرا دیگه نیومدی!!!!!
قرار نبود بی معرفت شیاااااااااا...
گرچه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی...!


رادین
ساعت13:05---11 اسفند 1390
سلام من مدیر وبلاگ پارتی خنده هستم خوشحال میشم بهم سر بزنی اگه مایلی تبادل لینک کنیم حتما تو مسابقه شرکت کن

هر کی به این وبلاگ نمره بده یعنی یه دونه پایینه پایینه یه دونه پایین سمت راست کلیک کنه و بله بزنه



و همچنین در وبلاگ عضو بشه در قرعه کشی شرکت داده میشه راستی حتما ایمیلتون بدین چون در



صورت برنده شدن با شما تماس میگیریم اگه جایزه را دریافت نکنید جایزه را به نفر دوم میدهیم







جایزه نفر اول : کارت شارژ 5000 تومانی و درامد ماهیانه



جایزه نفر دوم : معاون مدیر و درامد ماهیانه



جایزه نفر سوم : ارشیو مطالب و درامد 1000 تومان ماهیانه







بدو زود بیا تا دیر نشده ثبت نام کن دوست من


Mehran292100
ساعت12:29---9 اسفند 1390


........?#########?
.....?#############?
...?###############?
..?#################?.............?######?
..?##################?..........?#########?
....?#################?......?#############?
.......?################?..?###############?
.........?################?################?
...........?###############################?
..............?############################?
................?#########################?
..................?######################?
....................?###################?
......................?#################?
........سلام..........?##############?
...........................?###########?
وب زيبايي داري......?#########?
.............................?#######?
....خدا قوت ..............?#####?
وبلاگ زیبا و جالبی دارید.منتظرم دیدارتان در وبلاگ خود می باشم.
در ضمن بعد از ورود برای لود کامل وبلاگ کمی صبرکنید.نظر یادتون نرود...خدانگهداتان


علی طاهری
ساعت15:21---8 اسفند 1390


قاصدک
ساعت15:10---8 اسفند 1390
سلام دوست عزیز.عنوان وبلاگامون شبیه همه.خوشحال میشم بیای وبلاگمو ببینی.بیا نظرتم بگو.یادداشت های پراکنده

negin
ساعت20:10---7 اسفند 1390
سلام وبلاگت عالیه
من لینکت کردم اگه خواستی باهر اسمی که دوست داری لینکم کن


hamraz
ساعت17:16---7 اسفند 1390

خدايـــــــــا

يا کسي رو بهمون نده

يا اگر ميدي ديگه ازمون نگيرش خوب؟؟؟؟

آخه آدمام هديه رو پس نمي گيرن تو که خدايي ديگه
upet ghashang bod


سعيد افشين
ساعت21:36---6 اسفند 1390
دوست من ترفندهاي كامپيوتري ميخواي؟؟؟؟؟





بنر رايگان مي خواين؟؟؟؟





تبليغ رايگان به سايت ما بيايين و در قسمت سفارش بنر و آگهي به ما اطلاع دهيد



اين هم چند نمونه از بنرهاي ساخته شده



http://www.up.iranclob.com/images/2h0fbuxnw0hcd5h8nje.gi f



http://www.up.iranclob.com/images/mng7i8g2ekb6p6rle3y.gi f



http://www.up.iranclob.com/images/vf3eckabr1y8uavidtpr.g if





اينم آدرس ما



www.chat.zxr.ir



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:,ساعت 20:51 نويسنده آندیا |