3#

اینجا واژه هایم فریاد میزنند

دلم بیرون رفتن های یواشکی میخواهد

 

دلم پرسه زدن در کوچه های نا آشنا را میخواهد

دلم شکلات داغـــــــــــــــ با کیک های شکلاتی میخواهد

دلم رقص در میان برف ها را میخواهد

دلم این زمستان بدون برف  را نمیخواهد

دلم این همه شلوغی را نمیخواهد

دلم میخواهد دور شوم از این هوای دو نفره، از این شهر کوچک شلوغ، از این آدم های آشنای همیشگی.



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت16:04---6 اسفند 1390
سلام جه وب جالبی داری از وبت خوشم اومد به وب من هم سر بزن نظر یادت نره.
www.armin20.loxblog


تنهای متفاوت
ساعت15:55---29 بهمن 1390
سیلوم وب جالبی داری

به منم سر بزن تا اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم عزیزم

منتظر جوابتماااا
پاسخ:عزیزم شما که آدرس وبتو نذاشتی!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,ساعت 21:59 نويسنده آندیا |